Ready for take off! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Margit Meijer - WaarBenJij.nu Ready for take off! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Margit Meijer - WaarBenJij.nu

Ready for take off!

Blijf op de hoogte en volg Margit

06 Oktober 2013 | Nederland, Amersfoort

Over een paar uur is het dan zo ver: GHANA! Toen ik twee jaar geleden had bedacht dat ik eventueel vrijwilligerswerk in Afrika zou gaan doen na mijn eindexamen, had ik niet verwacht dat ik op nu ook op het punt van vertrekken zou staan. Het is allemaal nog een beetje onwerkelijk, omdat ik totaal geen idee heb waar ik terecht kom: een hutje op de hei of een luxe bungelow ergens in de stad. Ik hou maar rekening met het eerste, dan kan het altijd nog meevallen haha!
Het besef dat ik voor vijf maanden Nederland zou verlaten kwam pas vanochtend toen ik wakker werd en dacht: wow, dit is de laatste keer voor vijf maanden dat ik wakker word in m'n eigen bed. Maar goed, ik zal heel veel leuke (en ook minder leuke) dingen meemaken en zoals ze zeggen: time flies when you're having fun, dus voor je het weet ben ik weer op de Nederlandse bodem te vinden.
Ik wil iedereen nogmaals bedanken voor de bijdrage die jullie hebben geleverd. Via deze blog kunnen jullie lezen hoe ik het geld ga besteden. Ik zal proberen zo vaak mogelijk een berichtje hier te plaatsen, maar ik weet niet hoe vaak ik daar internet zal hebben. Dus als je een tijdje niks van me hoort, DON'T WORRY!!

Liefs, Margit

  • 06 Oktober 2013 - 11:02

    Teus En Erica:

    Hai Margit,

    Goede reis en veel plezier, we houden je in de gaten.
    Veel succes,

    liefs Teus en Erica

  • 06 Oktober 2013 - 11:17

    De Noormannen:

    Voor zometeen, een goede vlucht. Geniet/verwonder je van alle ervaringen die je in Ghana mee gaat maken. Have fun !

  • 06 Oktober 2013 - 12:03

    Margret:

    Goede reis en heel veel succes Margit!

  • 11 Oktober 2013 - 14:51

    Corrie Haven:

    Lieve Git,

    Leuk om te horen dat je het naar je zin hebt!
    Ik was verrast hoe dichtbij je stem klonk, alsof je vanuit Nederland belde.
    Ben je al gewend aan de temperatuur?
    En geniet je van het programma?
    Nog even en dan naar het ziekenhuis in Kassowa.
    Veel plezier en succes!!!
    Dikke kus, Corrie

  • 12 Oktober 2013 - 17:37

    Margit:

    Ik heb nu heel even internet, dus ik hou het kort! AS maandag heb ik waarschijnlijk langer internet, dus zal ik dan alles wat ik afgelopen week heb meegemaakt op m'n blog schrijven. Het is hier super warm (30 graden ongeveer) en de zon schijnt altijd. Het gaat goed met me en ik heb het heel erg naar m'n zin (ondanks dat m'n lichaam nu even niet meewerkt). AS woensdag ga ik naar m'n project, dus ben benieuwd! Nou ik ga weer, (hopelijk) horen jullie maandag meer van me!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margit

Actief sinds 21 Sept. 2013
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 6872

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2013 - 02 Maart 2014

Vrijwilligerswerk Ghana

Landen bezocht: