Even snel een berichtje - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van Margit Meijer - WaarBenJij.nu Even snel een berichtje - Reisverslag uit Cape Coast, Ghana van Margit Meijer - WaarBenJij.nu

Even snel een berichtje

Blijf op de hoogte en volg Margit

12 Oktober 2013 | Ghana, Cape Coast

Ik heb nu heel even internet, dus ik hou het kort! AS maandag heb ik waarschijnlijk langer internet, dus zal ik dan alles wat ik afgelopen week heb meegemaakt op m'n blog schrijven. Het is hier super warm (30 graden ongeveer) en de zon schijnt altijd. Het gaat goed met me en ik heb het heel erg naar m'n zin (ondanks dat m'n lichaam nu even niet meewerkt). AS woensdag ga ik naar m'n project, dus ben benieuwd!
Nou ik ga weer, (hopelijk) horen jullie maandag meer van me!!!

Liefs, Margit

PS als jullie een email willen ontvangen als ik een nieuwe blog heb geplaatst, moeten jullie je even inschrijven op m'n mailingslijst via deze site!

• 12 Oktober 2013 - 19:00

Marion Van De Voorde:

Het begin klinkt veelbelovend Margit en ik hoor graag meer. IJsjes opsturen? Groeten, Marion

• 22 Oktober 2013 - 22:18

Sonja:

Hi Margit!
    Nou ik wil wel op de hoogte gehouden worden van je verhalen!
    Veelplezier en geluk daar,lieve groetjes,Sonja(Marc,Arco en Anouk natuurlijk)